Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2008 13:22 - "Любовта никой не е направила щастлив за дълго..."
Автор: carrera Категория: Тя и той   
Прочетен: 724 Коментари: 1 Гласове:
0



"Любовта е убила повече хора, отколкото е направила щастливи..."

Това не съм го измислила аз. Но съм го запомнила, а го прочетох за първи път преди 7-8 години. Спомням си също, че погубвала и много черни дробове. Опит за малко хумор. 
И аз ще се поровя в любимата тема - да попиша за любовта. И аз преди пишех от тези красивите стихове за любовта, морето, китарите и очите му. След това не можех да повярвам, че съм ги писала. Ако ме питате дали бих писала сега или някога отново такива стихове, бих казала - не. Но не защото съм сърдита на живота си и съм се отказала да вярвам, че любовта я има като в стиховете. Не!
Има я, и по-хубава я има. 
Ето сега пиша за нея. Вярно, че форматът е по-ръбат и зъбат от римите, но то и любовта, за да я има трябва  да можеш да я пазиш, да вярваш я нея, да я искаш - със зъби и нокти. 

Знаете ли, аз съм зодия Скорпион. 
Вярвам, че зад цялата суета, всички имат нужда  да имат човек до себе си. Специален. Всички. И всички заслужават. И го търсят - осъзнато или не. 
Да вярваш в това е трудно. Аз вярвам на инат.

Не съм открила друг начин - или трябва да си със затворени очи и уши или на инат да вярваш. 
Аз не съм си затворила очите, нито запушила ушите. Напротив, виждам и чувам много неща. 

Веднъж си говорехме с един приятел. За живота, за брака, любовта. Той ми каза - " Знаеш ли, че купувам жена си. Купих и нова кола и затова сега стоим с теб до толкова късно, а тя не ми е звъняла. По принцип мърмори, когато закъснявам толкова"

Мъж на около 40, ново Волво, магистралата към Варна. Около 19-20ч. вечерта, делничен ден, приятна девойка на около 20 го придружава. Намалява музиката и започва да рови в  телефона си. "Тихо сега, че ще звъня на жена ми." "Не мога да разбера защо и звъниш сега?!"  Усмивка. "Важното е аз да и се обадя преди тя да започне да ме търси." Усмивка. 

Отново делнична вечер, на път за някакво заведение, момиче и момче (двойка). "С кой ще се виждаме?" "С един мой приятел, прибрал се е от Испания. Моля те само да не споменеш случайно пред мацката, че е женен. Почти съм сигурен, че знае, но все пак...."

Не ми се пишат повече такива неща. Сериозно.
Аз наистина започвам да полудявам от всичко, което е около мен. 
Вие виждате ли ги всички тези неща? А  вече и "Хванати в изневяра" дават!

Трябва все повече и повече кураж, за да обичаш, а? 
Пожелавам ви го!!!



Тагове:   щастлив,   Никой,   направила,


Гласувай:
0



1. анонимен - sisi
16.09.2008 15:13
az vqrvam v lubovta... no onazi golqmata si mislq 4e rqdko spohojda horata... i az sam si skorpion4e.. i si vqrvam v edni moi si ne6tica.. moi si nabludeniq za jivota.... neznam... kakvo da ti kaja.... dano da q sre6ne6 tazi ...istinskata lubov .. pojelavam ti q.... ot vse sarce...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: carrera
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12240
Постинги: 5
Коментари: 3
Гласове: 23
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930